6 במאי 2009

מאזן הוא לא רק מספרים

מאת יגאל פוירשטיין



בכל סוף רבעון, חברה ציבורית מחויבת לדווח לציבור המשקיעים מאזן כספי. אחת לשנה, החברה מפיקה דוח שנתי שכמובן עמוס בעמודים רבים של טבלאות ומספרים המרכזים את התוצאות הפיננסיות של הארגון. ארוע "חגיגי" זה מהווה הזדמנות ובמה מצויינת לתקשר לציבור את חזונה של החברה, את יעדיה לשנים הבאות ובכלל גם את תחום עיסוקה לאלו שמעונינים להשקיע ולרכוש את מניותיה.

חברת ויסוניק היא חברה ציבורית ישראלית הנסחרת בלונדון ומייצרת מערכות הגנה והתראה ביתיות, ומצליחה מאד בתחומה בעולם. השנה התבקשנו לעצב את הדוח השנתי לשנת 2008. בדרך כלל דוח מעין זה מחולק כך שהחלק הראשון הוא תדמיתי, הכולל את דבר המנהלים, חזון החברה, תוכניות לעתיד, וכד', והחלק השני הוא הגשת המאזן הכספי.
בבריף שהוגש לנו, התבקשנו להתרכז בשני נושאים עיקריים אשר צריכים לקבל ביטוי בדוח. האחד הוא תחום הפעילות של החברה (מערכות הגנה ואזעקה) והשני - הפריסה הבינלאומית שבה פועלת ויסוניק.
הפתרון הקריאטיבי (היחידי!) שהוגש התקבל מייד בהתלהבות. הרעיון היה לספר שלושה סיפורים אנושיים אמיתיים, בשלוש יבשות, באותה שעה שבה המערכות של ויסוניק פעלו וסיפקו הגנה ללקוח. המשימה שהוטלה על ויסוניק הייתה לאתר בעזרת נציגיה בעולם שלושה סיפורים כאלו, ועל בלינדה (המופקדת על הקופי), לראיין את הלקוחות ולכתוב את סיפוריהם.

עיצוב הדוח - שלומית בורשטיין
הפקת דפוס - זיסמן/שיבר

תודה רבה לצוות הנהלת ויסוניק המדהים שנתן בנו אמון וחופש יצירתי לעצב את הדוח.











לצפייה בדוח המלא:

VISONIC ANNUAL REPORT 2008



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה