29 ביוני 2010

סוף שנת הלימודים

מאת צאלה לוין פלד

חודש יוני כמעט נגמר, יש כבר ריח של חופש באויר (מכירים? מין ריח של חמסינים, כלור מהבריכה וקרטיב לימון שנמס על הסנדלים). כולם אוספים את המחברות, מחביאים בתיק את התעודות וקוראים מילות סיכום ופרידה.
אצלנו אף אחד לא יוצא לחופשה...
אך רצינו לנצל את אוירת הסיכום החגיגית כדי להציג כמה מהעבודות שעיצבנו לאחרונה.


עיצוב סדרת מוצרי טיפוח נגד קמטים
מנהל קריאטיב: יגאל פוירשטיין
עיצוב: צאלה לוין פלד
לקוח: דר' פישר
מנהלת תחום קוסמטיקה: טלי דבס בלוך





עיצוב סדרת מוצרי נקניק ופסטרמה פרוסים דק-דק
מנהל קריאטיב: יגאל פוירשטיין
עיצוב: צאלה לוין פלד
צילומים: ארז בן שחר, סטיילינג: בלה מטראי
לקוח: טיב טירת צבי
מנהל שיווק: קלמן פסקה





עיצוב סדרת יינות - הלל
מנהל קריאטיב: יגאל פוירשטיין
עיצוב: דנה קידר
לקוח: יקבי ארזה
מנהל שיווק: אלחנן שור




עיצוב סדרת יינות
עיצוב: יגאל פוירשטיין
לקוח: יקבי ארזה
מנהל שיווק: אלחנן שור



עיצוב טעמים חדשים לסדרת מוצרי הדגים הטריים - דגת הארץ
מנהל קריאטיב: יגאל פוירשטיין
עיצוב: צאלה לוין
צילומים: ארז בן שחר, סטיילינג: בלה מטראי
לקוח: דגת הארץ
יועץ שיווק: קלמן פסקה



עיצוב אתר אינטרנט לחברה ליבוא ושיווק מזון
מנהל קריאטיב: יגאל פוירשטיין
עיצוב: צאלה לוין פלד
תיכנות: מוריס חסון
לקוח: סטארפוד






עיצוב לוגו ואתר אינטרנט לחברה טכנולוגית בתחום בקרת בנייה
עיצוב: יגאל פוירשטיין
תיכנות: מוריס חסון
לקוח:
Ziggurat Systems New York





8 תגובות:

  1. כשבוחרים בשפה האנגלית, התרגום בהחלט מעניין, אפילו משעשע למדי!

    השבמחק
  2. אין ספק שאתם שם מוכשרים ביותר

    כה לחי!

    השבמחק
  3. Everything looks so trendy and slick, like tear-ups from a contemporary magazine. This is actually a good thing because that is exactly what clients are looking for and that is what they are expecting to get for the money they pay. But I do soooooo wish to see some work which transcends trendiness, that is really special and shockingly different and daring, which is less slick and more memorable, which may not win sympathy, but rather raise controversy and discussion, which will force me to stretch my intelligence a bit further, and test my preferences, which will courageously defy branding conventions to deliver a conceptual punch, which will challenge my beliefs and excite my senses.... Rather than just be pretty like a magazine color article, or a lingerie commercial, or a fashion window on fifth avenue, or a bland backdrop of the pretentious newsroom.... You know... Something really cool beyond commercial, beyond the threats of economy and the laws of availability and demand, beyond pricing and concessions, beyond beauty and faith and other social stigmas... You know... Something as pure as innocent child's drawing. Something which comes from the heart and slays your senses like a smile on the face of a sleeping loved one, like the anger I feel when I am really pissed, like the bliss of an orgasm, hell yeah...

    I know... I got carried away, way too carried away, but it was nice while it lasted... And quite honestly, it was inspired by what I saw here after all. Not bad. Not bad at all.

    Nehemia 

    השבמחק
  4. Thanks for sharing

    Your work always has such a high standard of quality.

    eli kince

    השבמחק
  5. Thanks for the compliments
    We're trying hard...

    השבמחק
  6. הי צאלה,
    עבודות מקצועיות ויפות !
    הדקניקים כבר אצלנו במקרר :)

    השבמחק
  7. יופי של עבודות. עשית מהפך מאז מפגשנו האחרון.

    השבמחק