26 באפריל 2011

אריזות חדשות לסדרת 'זוהר' הוותיקה



משפחת ניירות 'זוהר' היא מותג הנייר הנמכר ביותר בישראל: כ-6 מיליון חבילות בשנה! הסדרה כוללת מגוון ניירות איכותיים לבית ולמשרד, לכתיבה, צילום והדפסה. משפחת 'זוהר' התרחבה והתפתחה עם השנים, וכעת הגיע הזמן לרענן את קו האריזות שלה.

מה היו הערכים שעמדו בבסיס העיצוב?
קיבלנו מהלקוח יד חופשית, אך התבקשנו לשמור על המותג 'זוהר' במיקום בולט, וכן על שמות המוצרים והצבע המזוהה איתם מהאריזות הישנות.

לאחר מחקר מקיף של אריזות נייר A4 שונות בארץ ובעולם, יצאנו לדרך. החלטה משמעותית הייתה הבחירה בצבע השחור, שמייצג יוקרה ואיכות גבוהה, ובולט מאד בין שאר האריזות שרובן בהירות.

הסקיצות הראשונות כללו אלמנטים גרפיים מופשטים, אך אז עלה הרעיון להשתמש בדמויות אוריגמי – כי בסופו של דבר, אנחנו עוסקים בנייר. קיפולי נייר הם משהו שכל אחד עשה בילדותו - סירה, מטוס או משהו מורכב יותר. יצרנו קשר עם אמן האוריגמי אילן גריבי, איש מרתק ויצירתי, ויחד גיבשנו רעיון ייחודי לכל אריזה. למרות שאוריגמי קלאסי עושים מנייר לבן, השתמשנו בניירות מודפסים המייצגים את ייעודו של כל נייר. ועכשיו צריך לתת לאריזות לדבר בעד עצמן."

לקוח: מונדי נייר חדרה
מנהלת שיווק: מירי יוטבת
ניהול קריאטיבי: יגאל פוירשטיין
עיצוב: צאלה לוין פלד
קופי: יאיר רון
אוריגמי:
אילן גריבי
צילום: יגאל פוירשטיין
ניהול הפקת דפוס: מירי ניסטור




סדרת האריזות הישנות



סדרת האריזות החדשות




הצעות נוספות שהוגשו













קליפ קצר שהופק ע"י מונדי נייר חדרה, לכבוד השקת האריזות החדשות.




4 תגובות:

  1. יפה מאוד
    נמר של נייר אתה

    דן

    השבמחק
  2. תאווה לעיניים. איזה כיף לראות איך כל האלמנטים עובדים יחד בהרמוניה. שיחקתם אותה.

    נחמיה

    השבמחק