20 במאי 2012

מיתוג ועיצוב חדש לאריזות תנובה ארה"ב

מחלבות תנובה החלו את פעילותן בצפון אמריקה לפני כ-6 שנים.
שוק הכשר של מוצרי החלב מגלגל בארה"ב כ-300 מיליון דולר בשנה. בתחילה תנובה ארה"ב התמקדו בחדירה לשוק הכשר הקלאסי באזורים היהודיים כגון ברוקלין, קווינס ומאימי, ובשנה האחרונה החלו להתרחב בקרב צרכני הכשר האמריקאיים בכל רחבי היבשת.

בנקודת זמן זו נתבקשנו לרענן את המותג ולהגיש עיצוב חדש לאריזות. המטרה הייתה לחשוף את מותג "תנובה" בפני הצרכן האמריקאי ואת המגוון הרחב של הגבינות, ולמצבם כמוצרי פרימיום. כמו כן נתבקשנו לאפיין שפה ברורה ואחידה לכלל המוצרים ולמצב את תנובה כחברה המובילה בשוק הכשר בארה"ב.
להלן הקו העיצובי החדש של מוצרי תנובה ארה"ב:


New TNUVA USA Branding and Package design





















הצעות עיצוביות נוספות שהוגשו








האריזות הישנות
The old packages









אין תגובות:

פרסום תגובה