17 ביולי 2012

גם לצעירים מגיע אולטרסול

 ד"ר פישר השיקה השבוע סדרת הגנה משמש המיועדת לצעירים
"אולטרסול Young".
התבקשנו לעצב סדרה עם מראה אטרקטיבי, קייצי, רענן וצעיר,
המיועד לבני נוער בגילאים 13-18.
הסדרה היא חלק מסדרת מוצרי הגנה משמש "Ultrasol" שהשלמנו
את מיתוגה מחדש ב-2009.
לפניכם התוצאה הסופית וגם קצת הצעות נוספות על הדרך.

לקוח: מפעלי ד"ר פישר
מנהלת מותג: אורנית לבנר
מנהל קריאטיבי: יגאל פוירשטיין
מעצבת: בת-אור נאה






הצעות עיצוביות נוספות לסדרה








3 תגובות:

  1. תצוגה מרהיבה. אני ממעריצי עקרונות העיצוב המנחים את מוצרי ומיתוג חברת Apple, ומשום כך אני מנסה לדמיין איך היו ממתגים שם מוצרי קוסמטיקה בכלל והגנת העור בפרט. בקטגוריות האלה הפרזנטציה והמיתוג מן הסתם עולים בחשיבותן אפילו על תכונות המוצר גופא. סכומי עתק מושקעים בארה״ב על מחקרים שחוזרים עם תוצאות דומות לתקופות ארוכות: השוק בכלל וציבור הצרכנים בפרט מעדיף סטטוס קוו! שינויים נועזים אינם מתקבלים בעיין יפה. הצלחתם של מוצרי הטכנולוגיה של Apple, למרות שמרנות השוק, נובעת מכך שמדובר בקטגוריות מוצרים חדשים אשר אינם טעונים במסורת כלשהיא. הייתי מת לראות מה היו מעצבי Apple עושים למוצרים שהצגת כאן... אולי ננסה, סתם כתרגיל אינטלקטואלי...מי מרים את הכפפה?

    נחמיה

    השבמחק
  2. זה מה שנקרא - קיץ מרענן.

    השבמחק
  3. thailandcosmeticcenter.com ספקים הסיטוניים מפיצים ועודפים וחוזרים לקוחות. thailandcosmeticcenter.com כבר עוזר ללקוחות ולחברות מכל הגדלים מאז נוסד ראשון. אנחנו יודעים כמה קשים ומבלבל זה יכול להיות לעשות עסקים בענף המסוים הזה. יש צוות המכירות שלנו ברשת עצומה של מקורות, כולל יצרנים וקמעונאים, אשר יכול להציע לך הזנים הרחבים ביותר של סחורה חיסול סיטונאית במחיר הנמוך ביותר האפשרי. עוזר לך למקסם את ההשקעה שלך. הנה זמינות לקוסמטיקה הסיטוני, מפעל קוסמטיקת תאילנד,, voox תאילנד ו) dd Voox קרם או dd Voox

    השבמחק