17 במאי 2013

רענון המותג טירת צבי




בימים אלו עולים על מדפי רשתות השיווק האריזות החדשות של טירת צבי.
המשימה שלנו הייתה לרענן את קו המוצרים, ואם זאת לשמור על הנראות והזיקה לאריזות הקיימות והמוכרות, בעיקר לצבע הכתום שהוא "נכס" המותג.

כחלק מתהליך העיצוב, תוכננו מארזים חדשים, גדולים ואיכותיים יותר, עם ערך מוסף משמעותי עבור הצרכן - אריזה עם פתיחה רב פעמית. המארז נפתח על ציר, כך שניתן להשתמש בקופסא למטרות שונות ומגוונות כיד הדמיון: אריזת אוכל לבית הספר, לעבודה, לאכסון כלי תפירה, ברגים, מסמרים, גולות, ו....

הכיוון האסטרטגי של טירת צבי הוא הדגשת "הטעם". החלטנו לצלם הצעות הגשה מגרות, עשירות ומגוונות, ובעיקר להציג את המוצר באופן שבו הוא נצרך, בכריך.

רענון שפת המותג כלל מתיחת פנים והתחדשות לוגו המותג, כמו כן הרקע שליווה את המותג בשנים האחרונות הוחלף לרקע רגוע ומעודן יותר.

הסדרה כוללת אריזות רבות עם מוצרים שונים, כך שחשיבות רבה הושמה בבידול המוצרים ויצירת זיהוי קל וברור לנוחיות הצרכנים. המידע העיקרי רוכז על גבי רצועה צבעונית, בולטת מאד ונוחה לקריאה.

לקוח: טיב טירת צבי
מנהלת שיווק: כרמית לזר
עיצוב: יגאל פוירשטיין - פוירשטיין דיזיין
ביצוע הלוגו: נחמיה (ניק) מוסקוביץ
תכנון מארז: שלי אגרונין - איגלו דיזיין
צילום: יסמין ואריה
סטיילינג: נורית קריב
דפוס: תדביק


לוגו טירת צבי לפני ואחרי הרענון

לוגו ורקע האריזות לפני ואחרי הרענון

אריזה חדשה מול ישנה


מארז בעל ציר לפתיחה וסגירה חוזרת




נראות המדף לפני ואחרי הרענון













האריזות החדשות

... בבית הדפוס








9 תגובות:

  1. שלום לקוראים
    אני יודע שקלמן פסקה היה אחראי למיצוב ופיתוח האריזה לצבע הכתום לתמהיל המוצרים ובעצם להככככככל

    אז למה לא מופיע קרדיט?

    השבמחק
  2. אנונימי שלום,
    נכון מאד, לקלמן פסקה היה חלק מאד מאד נכבד בכל התהליך בזמן שהיה מנהל השיווק עד לפני כשנה.
    קרדיט מלא מגיע לקלמן על פיתוח ורעיון הקופסא בעלת הציר לפתיחה חוזרת.
    כמו כן לקלמן מגיע קרדיט על צבע הכתום כנכס המותג.
    כרמית לזר היא מנהלת השיווק ורוב העבודה האינטנסיבית התנהלה מולה.
    בברכה,
    יגאל פוירשטיין

    השבמחק
    תשובות
    1. בעניין קרדיט קלמן איש יקר עם אני לא טועה קלמן לא עבד אצלי והצבע הכתום והלוגו בסיבוב כזה או אחר נשאר ברוך נאה

      ושוב קרדיט יפה ליגאל שניקה את הלוגו והכניס יותר לבן ושינה את זווית הצילום נראה מעולה בהצלחה!!!!

      מחק
  3. ... כמו כן, קרדיט ענק מגיע גם לסטודיו ברוך נאה אשר עיצבו את הלוגו המקורי והאריזות המקורית יחד עם מנהל השיווק קלמן פסקה!


    השבמחק
  4. אני מתעדכן באדיקות אחר החידושים מבית פוירשטיין דיזיין, כמו אחר חידושים בתחום האריזות בכלל, בעולם אך במיוחד בישראל
    לא מוצא לנכון להכנס למלחמות אגו, קרדיטים וכו'...
    מי שמגיע לו קרדיט מקבל אותו בסופו של דבר ישירות ובאופן בלתי אמצעי מן השוק והלקוחות, הלא כן?
    מוצר נכון ואיכותי, חייו ארוכים על המדף.
    מי שיזם אותו נהנה מעבודתו גם אחרי שאינו בתפקיד יותר...הרי גם הוא וסביבתו יודעים למי באמת מגיע הקרדיט!!!
    ועכשיו לענין המהותי עצמו!
    מוכרח להודות שהשינוי העדין בלוגו וכן בלוק הכללי של המוצר מעניקים לאריזה רעננות וחדות שלא היתה לו קודם!!!
    אמנם לצבע הכתום יש חשיבות מרכזית, אך בעיצוב ומיתוג מקצועי ואמיתי, הפרטים הקטנים והניואנסים העדינים הם שעושים את ההבדל בין טוב לטוב מאוד ובין טוב מאוד למצוין...!!!
    וזה מה שקרה כאן, מנהלת השיווק דהיום ידעה לקחת את הקיים שנעשה על ידי קודמה ויחד עם פוירשטיין דיזיין, ויגאל כמובן, הכניסה לאריזה את הברק שהיה חסר בה.
    ושוב להזכירכם, עם כל הכבוד לבעלי התפקידים, אנחנו הלקוחות הנהנים העיקריים ממוצרים איכותיים המעוצבים בקפידה ובמקצועיות.
    לחיים!!!

    בכבוד ובשמחה
    ברטי

    השבמחק
  5. חברים הפנו אותי לשיח הנ"ל.

    מה שחשוב שהלקוחות ייהנו וידרשו מוצרים איכותיים.
    קרדיט מגיע לטירת צבי על הנכונות להעניק מוצר איכותי בהשקעה של משאבים אנושיים וכספיים ולייצר מוצר מנצח.
    הידד לעושים במלאכה: לא נשכח את "משה'לה" וההנהלה הנוכחית מנהלת השיווק כרמית ומנשה שעל המכירות הצוות הטכני ודוד שעמלו במשך יותר משנה על התאמת קו היצור . עכשיו צריך לממש את המהלך והגדיל נתחי שוק ולגרום לצרכנים מרוצים.

    קלמן פסקה
    "פס-קל" שיווק ועוד.

    השבמחק
  6. קרדיט לכולם! והעיקר - יגאל, עיצבת אריזות יפות ועדכניות!

    צאלה

    השבמחק
  7. גם קרדיט לכל נותני הקרדיט, ואפילו קרדיט לקרדיט. נותר לקוות שהמוצר עצמו יצדיק את הדימוי המצויין שעצבת.
    נחמיה

    השבמחק