27 במרץ 2007

רגע אחרי השמחה של פורים ובדרך לחירות של פסח

מאת: צאלה לוין פלד


חברים יקרים,
רגע אחרי השמחה של פורים ובדרך לחירות של פסח, החלטנו לשתף אתכם בשני אייטמים עם רוח חגיגית של התחדשות. אז בין אם משנים מהותית את הקו העיצובי (מיתוג מחדש) או רק מרעננים את העיצוב הקיים (מתיחת פנים) - העיקר להתחדש מדיי פעם... שיהיה לכולנו חג שמח!

רענון תוויות היין ליקבי ארזה

יקב ארזה הוקם ע“י אברהם שור ב–1847. בשנים האחרונות מתמקד היקב בייצור יינות זניים איכותיים תוךפיתוח כרמים וקו ייצור מתקדם. בראש הצוות המשפחתי עומד כיום מוטי שור - דור שביעי למייסדים, וביחד עם היינן פיליפ ליכטנשטיין הם מובילים שילוב ייחודי של ייננות מקצועית וחדשנות תעשייתית עם אהבת יין אמיתית בת יותר מ–150 שנה.
בימים אלו, אנו נמצאים בעיצומו של תהליך עיצוב מחדש של תוויות היין של היקב. לפניכם טעימה מפירות התהליך - סדרת יינות חדשה וצעירה, “Cadenza” - יין שולחני יומיומי, אשר משדר באמצעות התווית, את הרעננות והקלילות המותאמת לסוג היין (“ארומה פירותית טריה וומעודנת...”). במקרה או שלא... הפרחוניות האביבית משתלבת מצויין גם עם הטיימינג של עונת השנה.




מתיחת פנים למותג "כרומקס"
On-Line הינה אחת החברות המובילות בישראל בתחומי היבוא, השיווק והשירות של מוצרי החשמל לבית. On-Line מתמקדת בקו מוצרים יוקרתי, ייחודי וחדשני המבוסס על השמות המובילים בעולם בתחום מוצרי החשמל לבית: HOOVER, ROSIERES, BABYLISS וכמובן - CHROMEX, שהינו אחד המותגים העיקריים של החברה.
במסגרת החלטתה של On-Line על ביצוע רענון ללוגו CHROMEX, התחלנו בתהליך עבודה אינטנסיבי של אפיון קו מעודכן לעשרות המוצרים.ראשית, תחמנו את הלוגו בריבוע אדום, כך שיהיה מודגש וזכיר ויעניק לאריזות המוצרים אחידות ובולטות על גבי המדף. בנוסף, יצרנו שפה עיצובית ייחודית לכל קטגוריית מוצרים (בתמונה - “סדרת מוצרי המטבח”), כך שמעבר לאחידות הכללית של המותג, תיווצר לכל תחום מוצרים גם זהות משלו.

עיצוב האריזות: צאלה לוין פלד, נועה דוד, יגאל פוירשטיין

על הדרך...
הצילומים של סדרת היינות החדשה Cadenza והמוצרים שעל גבי האריזות של CHROMEX מצולמים בסטודיו הצילום שלנו, מה שמאפשר לנו ללוות את העבודה עד הליטוש הסופי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה