3 במאי 2008

מיתוג חדש ל-Star Food

מאת: יגאל פוירשטיין





אם ביקרתם בשנים האחרונות ברשתות השיווק, נתקלתם בוודאי במוצרי "סטאר פוד"– אך יש להניח שתתקשו להיזכר בהם. היבואנית הותיקה (משנת 1983) לא עשתה מאמץ מיוחד למתג את סדרת האריזות, והעובדה כי מוצריה מגיעים מכל העולם ובמגוון אריזות, צבעים וגדלים, לא סייעה ליצירת זהות תאגידית כלשהי.

המשימה שהופקדה בידנו היתה למתג ולמצב מחדש את מוצרי "סטאר פוד" על מנת לבדל אותם וליצור אחידות ויזואלית ותדמית איכותית יותר. כמו כן, התבקשנו שהמותג ישמור על ייחודו של כל מוצר, ולא ניצור תדמית יוקרתית מדי שכן מדובר במוצרים עממיים. כמו כן, סוכם כי התהליך יתבצע בהדרגה ("השקה רכה") והמעבר יהיה טבעי.


הפתרון המתבקש כלל לוגו חדש, רענן ובולט מאד. ללוגו נוספה המילה PREMIUM לשדרוג התדמית. בכדי לשמור על אחידות וזהות ברורה בין שלל הקופסאות, הצנצנות והבקבוקים החלטנו לתחום בפס רחב שחור כל אריזה ולמקם עליו את הלוגו באופן בולט וברור. על ידי כך כל מוצר מקבל זהות אחידה וברורה על המדף התחרותי והעשיר ברשתות.
את התוצאות תוכלו לראות כאן, או בסופרמקט הקרוב אליכם.



דרך אגב, כך נראה המותג לפני...

2 תגובות:

  1. עבודה מעולה. רק צריך לקוות שאיכות המוצר אינה נופלת מאיכות התדמית. מעניין אם שדרוג זה הוא תוצאה של צורך שיווקי הנובע מניסיון פעיל להגדיל היקף מכירות, חדירה לפלחי שוק איכותי יותר, וגם אם שדרוג זה איפשר שדרוג מחירים. עבודה זו מעניקה למוצר דריסת רגל לגיטימית בסביבת עיצוב עכשווי, בהשוואה לדימוי הישן.

    נחמיה

    השבמחק
  2. יופי של עבודה.
    שידרוג אדיר - לוגו מצויין,יצירת חזות קורפורייטית ובידול מצויין של כל מוצר בסידרה.

    השבמחק