5 באוגוסט 2008

לוגו חדש לחברת AdKIT

מאת יגאל פוירשטיין





החודש הושק הלוגו החדש והמעודכן של חברת המידע והמחקר אדקיט. חברת אדקיט הוקמה ב-1988 ומאז היא מספקת מידע עסקי ושיווקי לחברות מהמובילות במשק. המידע והמחקר שאדקיט מספקת ללקוחותיה מאפשרות להן לקבל החלטות מושכלות ומבוססות מידע רלוונטי ועדכני.

המשימה שהוטלה עלינו הייתה לעצב לוגו חדש לחברה, אשר תשקף את ערכי המותג ותשדר מסר צעיר, נבון, ידידותי, יצירתי, מהימן ומוביל.
תהליך הבחירה של הלוגו היה ארוך מהרגיל והגשנו מעל 10 אופציות שונות עד להחלטה הסופית. הנקודה המעניינת בפרויקט הייתה שהלוגו הנבחר היא ההצעה הראשונה (עם שינויים קלים) שהגשנו והמלצנו להנהלת אדקיט.
להלן מקבץ של ההצעות שהוגשו ונפסלו...
לשיפוטכם... 




2 comments:

  1. חבל על הזמן...

    ... ש"בוזבז" בין ההצעה הראשונה לאחרונה שאושרה. זו שוב הוכחה לבריאות האינסטינקט העיצובי... אבל זה תענוג ממש להסתכל על האוסף.

    נחמיה

    השבמחק