מאת: צאלה לוין פלד
Cream Cheese packaging design for the US market. Client: Tnuva Dairy
טוב, אז אולי קצת נסחפנו, אבל רק בגלל שרצינו לספר על עיצוב גבינות השמנת של תנובה לשוק האמריקאי.רשתות מזון רבות בארה"ב מוכרות מוצרים המיובאים ומזוהים עם מדינות שונות בעולם כחלק מביקוש גובר והולך למוצרים שאינם דווקא אמריקאים אלא שמזוהים למשל כ"צרפתים", "הודים", או "ישראלים".
נתבקשנו לעצב אריזות ל-3 טעמי גבינת שמנת כך שיתאימו ל"מדף" ולצרכן האמריקאי, אך במקביל יזוהו כמוצר איכותי וכשר של תנובה המגיע מישראל. אתגר מעניין בהתחשב בעובדה שגבינת שמנת היא מוצר שכיח כמעט בכל בית באמריקה.
אז תראו מה יצא ותזכרו שהשינוי תמיד מתחיל קודם כל... בגבינה.
I'll let you know what I think about the cheese when I see in the supermarket in NY.
השבמחקMicha
כמה אחוז הגבינה?
השבמחקשם הם רגילים לאחוזים שמנים... אולי סוף סוף נצליח לחנך אותם לאכול יותר בריא עם גבינה 5%
איזה כיף... איפה קןנים ?? :-)
השבמחקעבודה יפה
השבמחקבכל פעם שאני קוראת את הבלוג אני מתלהבת מחדש מהאיכות הנשפכת מהעשייה שלכם, אך הפעם הצלחתם לרגש אותי באמת!
השבמחקכלקוחה וותיקה שעם השנים רואה ועוקבת אחר ההתפתחות המקצועית שלכם אני גאווה להיות לקוחה שלכם. ועוד יותר אתגאה כשאפגוש את הגבינה על המדף במינימרקט בשדרה החמישית. ו"שלא יזיזו לי אותה..."
I asked around about this design, and what I gather is that CHEESE SPREAD is categorically not perceived as an alternative to CREAM CHEESE. Did this come up at any time during the branding process? Just wondering.
השבמחקNehemia