20 באפריל 2009

מעצבים למגירה

מאת: צאלה לוין פלד

קורה לפעמים שעובדים על פרוייקט במשך כמה חודשים, התוצאה יפה, הלקוח מרוצה אך לבסוף הפרוייקט אינו מופק, (קיצוצים בתקציב, אתם יודעים)... ואז תחושת הסיפוק שלנו, כמעצבים, מתחלפת בתחושת החמצה.עיצוב קירות בית DHL בקריית שדה התעופה הוא דוגמא למקרה כזה, ולכן החלטנו לשתף אתכם בתוצאותיו של התהליך שכלל חשיבה רבה ועבודה מאומצת, מהנה ויצירתית.

קצת על הפרוייקט
הבניין אליו עברה חברת DHL לפני כשנתיים, מעוצב היטב מבחינה אדריכלית ונותן פתרונות לצרכיה השונים של החברה ועובדיה, אך קירותיו הפנימיים ריקים ואינם מעבירים כל תחושה של חום, אנושיות וערכי מותג.
המשימה שלנו היתה לעצב את החללים הציבוריים בבניין והקו שהנחה אותנו היה לשדר את הבינלאומיות של חברת DHL. השאיפה שלנו היתה להפוך כל חלל לחוויתי ומהנה יותר, ולגרום לעובדים ולמבקרים הנאה ועניין בעת שהותם בבניין. נכון להיום קירות הבניין עדיין עומדים לבנים, ולכן החוויה כולה שלנו ושלכם!

לפניכם מספר צילומי הדמיה של הפרויקט.

כיתות הלימוד הן הומאג' לאוניברסיטאות אמריקאיות מפורסמות ופינת הקפה שצמודה אליהן היא בסגנון קפיטריה אוניברסיטאית.




פינות הקפה מעוצבות כבתי קפה טיפוסיים ממקומות שונים בעולם: פריז, ניו-יורק, קזבלנקה, רומא. (עיצוב - רונית ענבר)






חדר האוכל מעוצב כמקום פחות "מוסדי" ויותר מפנק שבו מגישים אוכל טרי וטעים.


כיכרות (הצטלבויות הפרוזדורים) מבטאות את 7 ערכי מותג DHL העולמית



חמשת חדרי הישיבות בבניין נקראים על שם היבשות ולכן כל חלל מכיל אלמנטים חוויתיים של היבשת.


למצגת של הפרויקט:

עיצוב הפרויקט: צאלה לוין פלד


2 תגובות:

  1. מעבר לעובדה שהתוצאה משובבת עיין, נוגעת ללבי התובנה הרגשית כפי שהובעה בפתיחה. זוהי בעליל הוכחה נוספת למידת המעורבות האישית המקצועית הניכרת כל כך במכלול עבודתכם. אכן, כשמדובר ביצירתיות מקצועית, התמורה הכספית שכבודה במקומה, מהווה אך חלק מהמוטיבציה למצוינות. תודה שחלקת עמי את הפן הזה של התהליך.

    נחמיה 

    השבמחק
  2. נחמיה,
    תודה על המחמאות, אכן מאד נהננו מהפרויקט הזה, ובאמת חבל שלא הופק עדיין, יתכן ויופק במשך השנה - כמובן נעדכן. לפני שבוע סיימנו פרויקט דומה - אך קטן בהיקפו - עבור לקוח שלנו, והפעם העיצוב עבר פיזית לקירות! בקרוב נעלה את התהליך לבלוג...
    שוב תודה
    יגאל

    השבמחק