מאת צאלה לוין פלד
התבקשנו למתג את הסדרה, לבדל אותה מאריזות הפסטרמה הרגילות וליצור חיבור מיידי בין הפסטרמה לפיתה בעיני הצרכן.
ניהול קריאטיבי: יגאל פוירשטיין
עיצוב: צאלה לוין פלד
צילום: דניאל לילה
סטיילינג: עמית פרבר
לקוח: טיב טירת צבי
מנהל שיווק: קלמן פסקה
הסידרה מעוררת תיאבון. רעיון ״החצי״ עובר יופי, אנכית ואופקית,
השבמחקאני קצת סקרן: האם לא היתה דרישה לשפה שנייה? נראה כאילו היה ויתור מראש על אכלוסיות שאינן קוראות עברית...
האם היה ניסיון להתייחס ויזואלית ל״על גחלים״, ״מעושן״? (מעבר לצבעים)
Thanks for sharing, nice stuff!
השבמחקMicha NYC
עיצוב מוצלח (באופן לא מפתיע)
השבמחקהרעיון נראה לי יותר גימיק מאשר רעיון שיווקי שמחזיק מים (עד היום באמת הייתה בעייה לקפל את הפסטרמה לשתיים ולהכניס לפיתה/הפיתות בארץ בגודל אחיד?/וכשלא אוכלים בפיתה?) מה עכשיו תהיה פסטרמה לבאגט?פסטרמה ללחמניה עגולה?פסטרמה לבייגלה ירושלמי וכד'... נו