25 בדצמבר 2010

חצי חצי

מאת צאלה לוין פלד

על פי סקרים שערכו ב”טירת צבי” התברר כי רבים מעדיפים את הפסטרמה בתוך פיתה, וכאשר מדובר בילדים, המנה המתאימה להם היא חצי פיתה כי קשה להם לסיים אחת שלמה. כך נולדה הסדרה "חצי פיתה" הכוללת חצאי פרוסות פסטרמה ב-3 טעמים שונים.
התבקשנו למתג את הסדרה, לבדל אותה מאריזות הפסטרמה הרגילות וליצור חיבור מיידי בין הפסטרמה לפיתה בעיני הצרכן.

ניהול קריאטיבי: יגאל פוירשטיין
עיצוב: צאלה לוין פלד
צילום: דניאל לילה
סטיילינג: עמית פרבר
לקוח: טיב טירת צבי
מנהל שיווק: קלמן פסקה



3 תגובות:

  1. הסידרה מעוררת תיאבון. רעיון ״החצי״ עובר יופי, אנכית ואופקית,

    אני קצת סקרן: האם לא היתה דרישה לשפה שנייה? נראה כאילו היה ויתור מראש על אכלוסיות שאינן קוראות עברית...

    האם היה ניסיון להתייחס ויזואלית ל״על גחלים״, ״מעושן״? (מעבר לצבעים)  

    השבמחק
  2. Thanks for sharing, nice stuff!
    Micha NYC

    השבמחק
  3. עיצוב מוצלח (באופן לא מפתיע)
    הרעיון נראה לי יותר גימיק מאשר רעיון שיווקי שמחזיק מים (עד היום באמת הייתה בעייה לקפל את הפסטרמה לשתיים ולהכניס לפיתה/הפיתות בארץ בגודל אחיד?/וכשלא אוכלים בפיתה?) מה עכשיו תהיה פסטרמה לבאגט?פסטרמה ללחמניה עגולה?פסטרמה לבייגלה ירושלמי וכד'... נו

    השבמחק