11 באוגוסט 2014

Soaking Wet

מאת: מיכל נינבורג


מכירים את הרגע הזה שהילדים יוצאים מהים ואתם רוצים למרוח עליהם קרם הגנה אבל העור שלהם רטוב, ואז צריך לחכות עד שהעור שלהם יתייבש?
בדיוק בשביל רגעים כאלו ד״ר פישר פיתחו את סדרת אולטרסול Wet’n Go - תכשיר הגנה משמש המיועד לשימוש על גבי עור רטוב.

הסדרה כוללת 4 תכשירים - כל אחד מהם משתייך לקטגוריית אם אחרת: אולטרסול הקלאסי למבוגרים, אולטרסול KIDS, אולטרסול YOUNG ואולטרסול SPORT. האתגר שלנו היה לאפיין את המותג כך שיעבוד במקביל למוצרים בסדרת אולטרסול (ילדים, הורים, צעירים וספורטאים), ליצור בידול ובולטות לסדרה החדשה ולהעביר את המסר העיקרי שהוא השימוש בתכשיר על גבי עור רטוב.

 אז איפה מתחילים? עיצבנו לוגו וגל מים דינמי בגוונים כחולים אשר מעבירים את המסר של שימוש בתכשיר על גבי עור רטוב, יוצרים מראה אחיד לתכשירים השונים בסדרה, וגם יוצרים בידול עבור הסדרה ביחס לסדרות אחרות של המותג. כל תכשיר עוצב בהתאם לקטגוריית האם שלו, כך שכל תכשיר עומד בפני עצמו ובמקביל עובד כחלק מסדרת Wet’n Go. כל זאת תוך כדי שמירה על ערכי מותג ״אולטרסול״ של ד״ר פישר.
כל מה שנותר עכשיו זה למצוא זמן לבלות בים...

עיצוב: יגאל פוירשטיין
לקוח: פישר מעבדות פרמצבטיות בע״מ
מנהלת תחום הגנה משמש: אורנית לבנר




אין תגובות:

פרסום תגובה