26 במרץ 2008

גם לגברים מגיע קרם...

מאת: צאלה לוין פלד




אנחנו על המדף
בימים אלו עולה על מדפי חנויות הקוסמטיקה סדרה חדשה של מוצרי טיפוח לגבר של דר' פישר בעיצובינו.
את פיתוח המותג התחלנו לפני כ—5 שנים כשהסדרה היתה רק רעיון, ועברנו דרך ארוכה עד לתוצאה שלפניכם. תהליך העבודה כלל ניתוח ומחקר של השוק, קהל היעד, בדיקה של אופציות שונות ובחינת המוצרים בקבוצות מיקוד.
אנו עדים לאחרונה להתפתחות והתרחבות עולם הקוסמטיקה, יותר ויותר גברים משתמשים במוצרי טיפוח והגנה על העור.
בדר' פישר החליטו להרים את הכפפה וליישם את הידע המקצועי והמדעי הרב גם בסדרה מיועדת לגברים. הסדרה כוללת קרם פנים, קרם עיניים ותרחיץ פנים לסוגי עור שונים. מוצרים נוספים בסדרה צפויים לעלות למדפים בעתיד.

פשוט זה הכי, אחי!

מה שעמד לנגד עינינו היה לעצב סדרה המבודלת מהמוצרים הלבנים של דר' פישר המיועדים לנשים אך במקביל לשמור על הקו המדעי, הנקי והיוקרתי המזוהה עם מוצרי החברה.
בחרנו לצבעי המותג גווני אפור מטאלי וכתום המשדרים גבריות ויוצרים בולטות ובידול על המדף. שמרנו על פשטות ועל קוים נקיים ומוקפדים ונתנו תשומת לב לכל פרט ואות על גבי האריזות.
ואגב... מאז שהתחלנו להשתמש במוצרים, אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות.


להלן מספר אופציות גרפיות שהוגשו ונבחנו במהלך העבודה על הסדרה. האריזות עוצבו ע"י צאלה לוין פלד ורונית ענבר.

2 תגובות:

  1. First, congratulation to you and your team on this blog. It is a pleasure to view. I would recommend to open this blog to the world, by including an English version of it. While pictures are worth thousands of words, your verbal descriptions are very helpful in creating a common terminology for verbal discussion. Beware of repetitions...
    nm

    השבמחק
  2. NM, Thanks for the complements.
    Igal

    השבמחק